Najbliższe wydarzenia
Zapraszamy w środę g. 17:00. Prowadzące: Magdalena Szulc-Lewańska i Agata Tarwacka-Odolczyk. [...]
Zajęcia w czwartki, o godz.17:15
Dla dzieci (w wieku przedszkolnym i szkolnym):
-... [...]
Zapraszamy w środę g. 17:00. Prowadzące: Magdalena Szulc-Lewańska i Agata... [...]
Zajęcia w czwartki, o godz.17:15
Dla dzieci (w wieku przedszkolnym i szkolnym):
-... [...]
Zapraszamy w środę g. 17:00. Prowadzące: Magdalena Szulc-Lewańska i Agata... [...]
Zajęcia w czwartki, o godz.17:15
Dla dzieci (w wieku przedszkolnym i szkolnym):
-... [...]
Zapraszamy w środę g. 17:00. Prowadzące: Magdalena Szulc-Lewańska i Agata... [...]
Zapraszamy w środę g. 17:00. Prowadzące: Magdalena Szulc-Lewańska i Agata... [...]
Zajęcia w czwartki, o godz.17:15
Dla dzieci (w wieku przedszkolnym i szkolnym):
-... [...]
Zapraszamy w środę g. 17:00. Prowadzące: Magdalena Szulc-Lewańska i Agata... [...]
Zajęcia w czwartki, o godz.17:15
Dla dzieci (w wieku przedszkolnym i szkolnym):
-... [...]
Zapraszamy w środę g. 17:00. Prowadzące: Magdalena Szulc-Lewańska i Agata... [...]
Zajęcia w czwartki, o godz.17:15
Dla dzieci (w wieku przedszkolnym i szkolnym):
-... [...]
Zapraszamy w środę g. 17:00. Prowadzące: Magdalena Szulc-Lewańska i Agata... [...]
Zajęcia w czwartki, o godz.17:15
Dla dzieci (w wieku przedszkolnym i szkolnym):
-... [...]
Gordonki
Umuzykalnianie Niemowląt i Małych Dzieci według Teorii Uczenia Się Muzyki prof. Edwina Eliasa GordonaZajęcia oparte są na sekwencyjności uczenia się muzyki. Rozwijają naturalną wrażliwość i wrodzone predyspozycje słuchowe dziecka. Muzyki uczymy się tak jak języka ojczystego. Jeśli będziemy z dzieckiem rozmawiać nauczy się ono najpierw aktywnie słuchać, potem powtarzać proste i coraz trudniejsze słowa i zdania, aż osiągnie pełną gotowość do swobodnej wypowiedzi. Muzycznie ten proces przebiega podobnie - najpierw dziecko musi osłuchać się z różnorodnością skali tonalnych i rytmów, by móc swobodnie wypowiedzieć się improwizując muzycznie. Nikt z nas nie uczy się języka polskiego od czytania książek.
Wyjątkowa forma zanęć prowadzonych w dwugłosie (przez dwie osoby) ma dodatkowy atut w postaci otaczania dziecka polifonią i polirytmią. Dwie instruktorki śpiewają razem, w kanonie, lub prowadzą muzyczne dialogi sprawiając, że zajęcia są dla dziecka niezwykle ciekawsze, a dzieci jeszcze dłużej skupiają uwagę. Ponadto rodzice, słysząc dwa głosy, dużo chętniej i odważniej włączają się do wspólnego muzykowania.
Dla kogo
Częstotliwość
Cel zajęć

Przebieg typowych zajęć
Dzieci odbierają muzykę według własnego pomysłu- siedząc, leżąc, chodząc, przytulając się do opiekuna. Powoli włączają się w działania muzyczne jak echo za prowadzącą i rodzicami.
Co osiągamy
Zajęcia wpływają na
- płynność mowy,
- dykcję,
- koncentrację uwagi,
- koordynację ruchową.